Kategorije

3. april 2011

Forex drugič

V prejšnji objavi smo razjasnili osnovni namen Forexa.
Sedaj je čas, da naše znanje povzpnemo na višji nivo.

Sam sem si na forexu pred slabim mesecem odprl poskusni račun, na katerem sem imel na voljo virtualnih 50.000 evrov.
Zdajšnje stanje mojega virtualnega računa je 52.083,42€.

Da, ustvaril sem dobiček. Na žalost le virtualni.

Ampak dejstvo je, da se da tudi z amaterskim znanjem v slabem mesecu dni precej zaslužiti.

Največ sem zaslužil s tečajem EUR/JPY, torej z nakupom japonskih jenov.
V zadnjem času je vrednost jena strmo naraščala, menda zato, ker Japonci zaradi nedavne katastrofe prodajajo delnice in kupujejo jene, ker jih nujno potrebujejo za obnovo hiš.

Sem pa bil deležen tudi izgub. In sicer sem s tečajem EUR/USD v nekem obdobju ustvaril namišljeni dobiček v vrednosti dobrih 500€.
A ker sem ob pogledu na zelene številke dobil željo po večjih denarcih, tečaja še nisem prodal. Napaka. Čez dva dni sem bil že v rdečih številkah. In sicer za dobrih 600€ v virtualnem minusu.

Recimo, da bi v tem času trgoval s pravim denarjem.
Iz 50.000€ začetnega kapitala bi v slabem mesecu pridelal dodatnih 2000€.
To pa je že precej lepa plača, kajne?

Pa vendar, morda sem imel le srečo.
Če pa se ima kdo namen resno ukvarjati s Forexom, mu srčno svetujem, da prej investira v svoje znanje in si prebere kakšno knjigo o trgovanju z valutami.

Najbolj primerna se mi zdi Currency Trading For Dummies.
Te vrste knjig poznam in vem, da so napisane kakovostno in so preprosto razumljive navadnemu človeku. Navsezadnje jo priporočajo tudi na forexu.

Pa po pameti.


Namišljeni dobiček = Dobiček, ki je izračunan na podlagi vrednosti še ne prodanega tečaja.

Prvo objavo o Forexu bi si moral prebrati tukaj.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Rešpekt kolega. Sem nahranil ribice hahah


Andrej

Namaad pravi ...

Hvala
Še dobr, so ble že mal sestradane ;-)

Objavite komentar

Cookie Consent